S.

7.18.2012

Copenhagen,Denmark.

Jag ber om ursäkt för den usla updateringen denna vecka! Detta berodde på att jag var utanför landets gränser utan datorn eller wi-fi,så jag tänkte vad gör det om man var turist ett par dagar istället för internet nörd.Men nu är jag tillbaka back on track!
Jag har varit i Köpenhamn under bloggens tomma dagar,det har varit rätt så chill.Har varit på stan och shoppat,ätit buffé till frukost,lunch och middag flera dagar i rad,fetma sjukdomarna är bara runt hörnet! Sedan har vi bara åkt runt staden och kikat på sevärdigheter.Det är en jättefin stad,men danska är ett mindre fint språk och deras pengar är ett skämt.Men annars är de coola.Här kommer några snaps från det danska landet!
--
I'm sorry for the lack of updates this week.It was because I was outside the boundaries our the contry,without computer of wi-fi,so I thought who cares if I could be a tourist instead of a computer nerd a couple days.But I'm back on track again!
I've been in Copenhagen during the empty days of the blog,it has been pretty chill.I've been downtown and shopped,eating buffet to breakfast,lunch and dinner several days in a row.So fatness diseases are just around the corner! And then,we've only gone around the town and looked at some sights.It's such a beautiful city,but danish is less beautiful and their money is a joke.But otherwise,they're awesome.Here's some snaps from Denmark!
 I'm not the ideal morning person..

Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar